Máte účet na všech možných sítích, ale přijde vám, že to k ničemu nevede? Posluchači nepřibývají na Spotify ani pod pódiem a vy se ptáte, zda to má vůbec ještě smysl? Praxí ostřílení panelisté proberou, jak v dnešní době efektivně používat všechny nástroje, které digitální prostředí nabízí a tvořit si tak komunitu fanoušků.
Radek Vašíček pracoval řadu let v IT, marketingu a mediálním obchodě. Stál za rozjezdem obchodních aktivit Spotify v Česku a na Slovensku a několika dalších platforem, např. Twitter. Od poloviny 90. let budoval první internetové komunity fanoušků kolem umělců, jako Pet Shop Boys, Robbie Williams, Garbage nebo později Lana del Rey. V roce 2019 začal spolupracovat s folkrockovou kapelou USB Band, což postupně přerostlo v nápad postavit distribuční a marketingovou platformu Musicraft, která dnes servisuje již zhruba 30 umělců, např. Nedivoč, November 2nd, Lakeside X, Lazer Viking nebo Razam s Ivou Marešovou a The Atavists.
Pam Rabbit, vlastním jménem Pamela Narimanian, se věnuje zpěvu od dětství a studovala ho také na Konzervatoři Jaroslava Ježka. Zkušenosti posbírala ale třeba i ve finále Eurovize, kde doprovázela Mikolase Josefa. Nyní tvoří vlastní songy v angličtině i češtině a je velmi aktivní i na TikToku, kde se jí podařilo nasbírat přes 100 tisíc sledujících.
David Kopecký aka D.Kop je zakladatel labelu MIKE ROFT Records (Calin, STEIN27, KOJO, Viktor Sheen,..), který aktuálně na české rapové scéně dosahuje astronomických čísel. Řeší jeho produkci, management a propagaci. Mimo to se věnuje hudební produkci a masteringu. Občasně působí jako DJ.