top of page
WORKSHOPY
Pátek 9.9.2022
Neděle 11.9.2022
Speed Mentoring sessions
Na Festiwallu se můžete těšit i na spoustu unikátních čtvrthodinek, během kterých vám top profíci hudebního průmyslu dají své nejcennější rady. Témata budou následující:
Marton Náray (Soundczech):
Jak se připravit na showcase?
Márton Náray has been working in the creative and cultural sector for over 20 years. During this time he had the opportunity to explore the music industry through a 360° viewpoint, as a record store manager, a festival programmer (Sziget Festival, Babel Sound, European Music Day, OZORA Festival, West-Balkan, Akvarium Klub - Budapest…) a booking agent, a project manager for a governmental music export agency (Music Export in Hungary and the Czech Republic), a city program manager, a conference organiser (regiON, SoundQuest, Overhead, Nouvelle Prague), club promoter, tour manager, musician, radio presenter, and of course as a music addict. Since 2018 Marton works as the director of the Czech music export office.
Honza Gregar (Festas):
Jak se dostat na festival, do klubu?
Honza Gregar patří k zakladatelům kulturní organizace Nerudný fest s více než 16letou praxí na poli organizace festivalů a kulturních produkcí. Více než 7 let měl na starosti dramaturgii mezinárodního festivalu Mladí ladí jazz. V roce 2018 byl porotcem největšího evropského showcase festivalu Jazzahead v Brémách, je také delegátem středoevropského Jazz Showcase v Brně. V posledních letech se mimo jiné podílel na založení platformy Festivalu svobody u příležitosti 17. listopadu i na různých kampaních na podporu občanské společnosti.
Radek Motlík (Soundczech):
Jak do zahraničí?
Dlouholetý dramaturg a manažer vršovického klubu Café V lese. Je také součástí agentury D Smack U Promotion, kde má na starosti menší klubové koncerty zahraničních umělců. Věnuje se zejména zahraniční produkci a artist hospitality, kterou má na starosti i na festivalech Grape nebo Rock for People.
Několik let působil jako manažer kapely teepee, s kterou se dostal na evropské turné s anglickými Seafret. Nyní spolupracuje s Lazer Vikingem a kapelou WYFE. Pravidelně se účastní zahraničních showcase festivalů.
Miloš Blaháček (MMF ČR):
Jak na sociální sítě?
Zakladatel českého record labelu a hudební marketingové agentury Digiton Music Agency. Na hudební scéně působí aktivně více jak 10 let – jako muzikant (Deloraine, dříve Maniac) i jako marketingový specialista a manažer. Vystudoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy se specializací na autorské právo. "Cílem Digiton je pomáhat umělcům s růstem jejich hudební kariéry, a to především díky kvalitní práci s jejich sociálními sítěmi."
V současnosti spolupracuje s umělci, jako jsou Deloraine, Jamaron, Blitz Union či Štěpán Soukup.
Michal Samiec:
Jak se technicky připravit na hraní v klubech a na festivalech?
Michal Samiec - dříve basák většinou neznámých kapel, nyní zvukař docela známých kapel. Zkušenosti už dvacet let sbírá v malých klubech i na největších českých festivalech. Posledních deset let nejvíce notohodin věnuje spolupráci s kapelami všech možných žánrů, aktuálně například Kumšt Live, Pražský Výběr, minus123minut, Vertigo, Klára Vytisková. Pravidelně bývá k slyšení také za mixem pražského klubu JazzDock. V rámci jeho Speed Mentoring session s vámi rád probere veškeré náležitosti technických riderů.
Radek Pavlovič (Soundczech):
Jak na zahraniční promo?
Celý profesní život na trase novinařina, PR, marketing s několikaletou odbočkou do světa hudební produkce. Propaguje aktivity hudební kanceláře SoundCzechu, pomáhá s promem Kasárnám Karlín. Má za sebou práci na pěti ročnících festivalu Brutal Assault i stovkách koncertů pod hlavičkou Obscure Promotion. V minulosti prošel redakcemi ČRo 1 Radiožurnálu a deníku E15, zkušenosti ale nabíral i ve filmové distribuci Aerofilms nebo v neziskovce Post Bellum. Pokud zrovna hudbu nepropaguje, sám aktivně hraje nebo o hudbě aspoň píše. Za svůj životní cíl považuje propojování lidí.
bottom of page