Jak fungují a k čemu jsou dobré zahraniční hudební konference? Jak vytěžit jejich potenciál a na co si dát naopak pozor? Diskuzní panel hudební kanceláře SoundCzech má za cíl poskytnout základní orientaci na evropské mapě hudebních konferencí, přiblížit nejvýznamnější z nich a případným zájemcům ukázat, která konference by je mohla posunout v kariéře.
Dominika Kruchňová se pohybuje v hudební branži od roku 2011. Během své kariéry spolupracovala s mnoha interprety (Fast Food Orchestra, Prague Conspiracy, Clou, Thom Artway) a působila v bookingových agenturách jako Melody Promotions nebo Joe´s Garage. Mezi 2018 až 2020 se věnovala managementu kapely Pipes and Pints, co-managementu společnosti Fly High Booking a více než deset let se podílí na organizaci festivalu Mighty Sounds. Má v malíčku všechny evropské hudební konference a showcaseové festivaly.
Nikola Kandoussi je frontwoman ženské heavy rockové kapely The Agony. Kdysi studentka žurnalistiky na FSV UK, nyní žena v IT Service Delivery, která dělá maximum pro svou kapelu, s níž nedávno předskakovala Scorpions a v srpnu odjela britské turné. The Agony se objevily na mnoha českých festivalech (hlavní stage Masters of Rock, Hrady CZ) a absolvovaly více výjezdů do zahraničí, cestou hudebních konferencí a showcaseových festivalů ale nikdy nešly. Opoziční hlas v panelu, který ukáže, že růst na hudební scéně se dá i jinak. Autorka seriálu Zápisky frontwoman v magazínu Frontman.