WORKSHOP

Petr Ostrouchov & Lukáš Chromek:

Co znamená hudební produkce?

neděle 11. 9. 2022

Petr Ostrouchov & Lukáš Chromek.jpg

Dva uznávaní čeští hudební producenti vám na tomto workshopu přiblíží, co znamená hudební produkce v praxi: jak uvést hudbu v život, čeho se vyvarovat, na co klást důraz, jak spolupracovat s hudebníky, jak zvládnout technickou stránku věci a jak fungovat v „šoubyznysu“.

Dva uznávaní čeští hudební producenti vám na tomto workshopu přiblíží, co znamená hudební produkce v praxi: jak uvést hudbu v život, čeho se vyvarovat, na co klást důraz, jak spolupracovat s hudebníky, jak zvládnout technickou stránku věci a jak fungovat v „šoubyznysu“.

Lukáš Chromek

Hudební producent, člen akademie populární hudby. 

Jako kytarista rockových Airfare cestoval po Evropě a vyhrál několik hudebních cen. 

Od roku 2014 produkuje hudbu pro všechna česká vydavatelství. V roce 2016 byla skoro třetina nejhranějších českých písniček z jeho produkce a všechny skladby dodnes nasbíraly přes 230 milionů views. Desky na kterých spolupracoval dostaly čtyři ceny Anděl. S Borisem Carloffem složil hudbu pro celosvětový spot ŠKODA "Logo evolution". V současnosti hraje po boku Ewy Farné a buduje kreativní značku Blacksplash music.

Hudební produkce

Karel Gott - Srdce Nehasnou (2019)                                                       yt trends #1

Ewa Farna - Tělo (2021)                                                                         yt trends #1

IMT Smile & Nikol Štíbrová - Príliš osobná známosť (2019)                   yt trends #1

Airfare -Sorry Baby (2008)                                                                               Ifpi #1

Sebastian - Toulavá (2015)                                                                              Ifpi #1

Ewa Farná - Vánoce na míru (2018)                                                       yt trends #1 

ATMO music - Andělé (2014)                                                                           Ifpi #2 

Thom Artway - I have no inspiration (2015)                          Dvě ceny Anděl, Ifpi #5

Sound design 

ŠKODA (Logo evolution video, worldwide), Google (UK, Google Analytics spot), Silicon Jelly (mobilní aplikace), Česká Pojišťovna, SAZKA, ČSOB, O2, Heureka.cz - Kampaň 2014 (tv, radio, internet), Magazín Reportér, AMC Walking Dead Leoš Mareš prank, Prague Bistro, tAdy digital agency, Visual Unity, OSA, Kytary.cz, Sunar, JRC, Tchibo

Další spolupráce (kytarista, songwriter)

The Spooks (US), Jamie Muhoberac (US), Kärtsy - Waltari (FIN), Bjorn Thorsrud (US), Chelcee Grimes (UK), David Koller, Vladimír Mišík, David Stypka, Boris Carloff, Jan P. Muchow, Barbora Poláková, Debbi, Marek Ztracený, Patricie, Druhá Tráva, Luno

Petr Ostrouchov​​

hudební producent, skladatel, interpret, vydavatel, advokát

  • vyhledávaný autor filmové hudby (Želary, Občanský průkaz, Klauni, Vendeta, trilogie Zahradnictví, Rudý kapitán, Blízcí, Červeý pavouk, Čert ví proč, tetralogie Zapomenuté transporty, seriály Modré stíny, Vodník a Zrádci, atd.; dosud osm nominací na cenu Český lev)

  • vydavatel jazzové a alternativní hudby na labelu Animal Music (od roku 2017, dosud 103 titulů a 20 cen Anděl)

  • hudební producent několika desítek alb (obě poslední alba Vladimíra Mišíka “Jednou tě potkám” a “Noční obraz”, “Řeka” Lenky Dusilové, alba Ivy Bittové “Zvon”, Korben Dallas “Kam ideme”, Mirka Kemela “Vlčí stopy”, Dagmar Voňkové “Archa”, Sto zvířat “Ty vole na základní škole” a “Nikdy nic nebylo” a řada jazzových, klasických a alternativních alb vydávaných na labelu Animal Music)