Je v dnešní době možné uživit se hudbou se i bez velkého labelu a donátorů za zády? Jaké jsou další možnosti, jak vaši kapelu udržet ekonomicky v chodu? Přemýšlíte kreativně o merchandisingu a bookujete koncerty takovým způsobem, aby to dávalo smysl? Je možné ke kapele i v dnešních podmínkách přistoupit jako k firmě? A jaké jsou vyhlídky na příští roky? Panel pro hudebníky, kteří se v digitální distribuci už trochu orientují, pravidelně koncertují a mají základní zkušenosti i v oblasti PR, a přesto jim ještě něco schází k tomu, aby se hudbou mohli začít opravdu živit.
Prokop Holoubek je zakladatel bookingové agentury Bumbum Satori, která zastupuje desítky českých i zahraničních umělců, spoluzakladatel klubu Fléda a člen kapely Midi Lidi, s níž kromě šesti řadových alb mj. vytvořil také úspěšné soundtracky k několika filmům. Působí dále jako Dj Myslivec a úspěch sklidila také jeho hudba k večerníčku Mlsné medvědí příběhy.
Kateřina Nováková je součástí týmu Lukáše Rychtaříka a jeho labelu Championship Music od roku 2012. Agentura spojuje manažerské, promotérské a marketingové aktivity. Tvoří z nich mix, který během patnáctiletého působení využila jména jako Xindl X, Charlie Straight, Pavel Callta, Voxel, David Koller, Jan Bendig nebo Ben Cristovao.
Bára Zmeková je skladatelka a multiinstrumentalistka pohybující se ve svých písních s autorskýmičeskými texty mezi jazzem, folkem, klasickou hudbou a jemnou elektronikou. Křehkost a naléhavostodlehčuje humorem a nadhledem a klavírní hru střídá se syntezátory či kytarou. Za své druhé albumLunaves (2019) získala dvě nominace v cenách Anděl. Návnadou před vydáním plánované třetí deskyje singl Město a nejnověji také písnička Úbočí, kterou za podpory SoundCzechu natočila ve spoluprácis novozélandskou cellistkou Francescou Mountfort.